Monday, August 24, 2009

Isvecce

Merhaba arkadaslar, uzun bir yaz tatilinden sonra tekrar yogun bir doneme baslamak uzereyiz. Gerci ben artik yuksek lisansimida bitirdim ve calismaya basliyorum haftaya, o yuzden ben ogrenci degilim ama yinede okullarin baslamasi benide heycanlandiriyor. Umarim herkesin yazi cok iyi gecmistir, ben baya bir gezdim bu yaz ve Turkiyede 1 ay kadar vakit gecirdim. Aslinda bir ara gezi notlarimida yazmak istiyorum ama bakalim kismet.

Bu yazimin asil amaci sizinle bir link paylasmak, isvece yeni geldiyseniz yada yakinda gelecekseniz su programi indirin ve burdaki isvecce derslerini ogrenin. Ben test ettim ve bence baslangic seviyesi icin gayet yeterli, pratik bir isvecce dersi olmus. Programi burdan indirebilirsiniz.

Hepinize basarilar dilerim....

No comments: