Thursday, June 17, 2010

Magic Bar

Gecenlerde is cikisi arkadaslarimla takildim. Önce Östermalmde Vappiano da aksam yemegi, ardindan Storgatan 27 da Brezilya - Kuzey Kore maci ve ondan sonrada Karlaplan da Magic Bar adli mekandaydim. Herseyden once Vappiano'nun makarlanalarina bayildigimi bir kez daha belirtmek isterim. Maca gelecek olursak, cok eglenceli bir mac degildi. Kuzey Kore'lilerin mucadelesinin disinda pekde izlemeye deger birsey olmadi. Maci izledigimiz bardaki bir cok kisinin Kuzey Koreyi desteklemeside oldukca ilgincti.

Macdan sonra birseyler icmek icin mekan ararken tamamen tesaduf Magic Bar diye bir yere girdik. Mekanin ozelligi, dekorasyonu falan tamamen bir sihirbazlık showu uzerine kurulmus. Birseyler icerken yaniniza gelen sihirbazlar size canli canli hunerlerini sergiliyorlar. Arkadasimin yuzunugu alip, ardindan birkac saniye icerisinde kendi ayakkabi bagina baglanmis bir sekilde yuzugu bize geri gosterdigi anda ben bittim zaten. Boyle cilgin bir olay gormedim. Kesinlikle gitmenizi oneririm.

No comments: