Tuesday, July 13, 2010

Stockholmde Yaz

Stockholm belkide tarihinde gormedigi sicak gunleri bu yaz yasiyor. Inanmasi cok guc ama bu gun Stockholm 30 derece. Bu hic normal birsey degil burda ve insanlar artik yerlerinden bile kipramak istemiyorlar. Temmuz ayi zaten normalde pek is yapilan, yogun olunan bir donem degil ama bu sene birda sicaklar eklenince iyice durdu hayat.Is yerimin etrafinda ogle yemegi yiyecek acik restorant yok, herkes tatilde.

Tabi ben hic sikayetci degilim bu durumdan. Hafta sonlari, hatta hafta ici isten sonra, gunesin tadini cikarmak icin gitmedigimiz tepe, sahil, park, bahce kalmadi. Gecen hafta sonu Zinkensdamm metro duragunda, hemen solda bir tepelik var. (biraz sallama bir adres tarifi oldu ama bulursunuz, kocaman bir park zaten...hehee) Harika bir Stockholm manzarasi arti gunesli sicak bir gun tamda stres atmak huzur bulmak icin ideal bir kombinasyon.

17 Temmuzda Turkiye'ye, Side'ye tatile gidiyorum 2 haftaligina ve ardindanda 2 hafta Adana ve 3 gun falan Istanbul. Yillik iznimden 4 haftasini kullanip 2 haftada kisa saklamak istiyorum, nede olsa uzun, karanlik ve soguk bir kis bizi bekliyor yine.

5 comments:

Anonymous said...

Sn.Ayfer Çelik
Rahatsızlık verdiğim için çok özür dilerim.İsveç Eğitim Ateşemizden adresinizi buldum.Aşağıda bahsedeceğim konu hakkında yardımcı olursanız çok mutlu olurum.
Kızım Lund Üniversitesinde Yüksek Lisans yapması için kabul aldı.Ağustos ayı içerisinde Lund'ta olacak.Sanırım Ağustos sonu okul başlıyor.Kalacak yer konusunda İnternet kanalıyla müracaatını yaptı.Ancak gelen cevapta hemen olamayacağı bildirildi.Kendisi 10 gün önce Okuluyla görüşmek üzere 3 günlüğüne Lunda gitti.Malmö'yede gitmiş.Kiralık yer varmı diye bakmış.Ama kısa sürede birşey bulamamış.Gerek Malmö'de gerekse Lund'da birkaç arkadaşın birleşeceği kiralayacağı yer nasıl bulunur.Bu konuda yardımcı olursanız ve bir öneriniz olursa çok mutlu olurum.Aşağıda E-Mail 'mi veriyorum.
Sanırım Türkiye'desiniz.Sevdiğim Adana'yada gidecekmişsiniz.Ailemizin çoğu Mersin'de ama ben Şuan Ankara'dayım.
İyi tatiller.İlginizden dolayı şimdiden Teşekkürler.

Güven ULUSU
E-Mail
g.ulusu@gocay.com.tr

Anonymous said...

alper;

comenius projesi kapsamında sandviken sehrinde bir okula ingilizce öğretmeni olarak gelicem!

need help:)

Best, Dilek.

Alper Celik said...

merhaba,

sandviken sehri nerde tam bilmiyorum. Stockholm'e yakin mi?

Anonymous said...

bilinmediğine göre, dağ başında bi yerdedir kesin:P (korkmaya başladım şimdiden:)

google map yardımıyla edindiğim bilgiye göre Gavle bölgesinde, Stockholm'e 40dk uzaklıta...

Best, Dilek.

mehmet budak said...

yaw vay arkadas benım yazdıklarım nden gıtmıyo sana yha alper sana bıseyler sormam lazım ısvece gelme gıbı bı ıhtımalım var sana nerden ne sekılde yazabılırım bı mail adresin yokmu be yhaaa beklıyorum yardım edecegınden suphem yok sımdıden tskler ..