Tuesday, May 17, 2011

Is Degistiriyorum

Cok ilginc geliyor bu durum. Nede olsa ilk defa is degistiyorum. Son 5-6 haftadir suren gorusmeler, pazarliklar sonuc verdi ve gecen hafta sozlesmeyi imzaladim. 1 Temmuzdan itibaren Tele2 diye bir Isvecli telekom firmasinda Global Product Manager olacam. Cloud, Unified Communications and Collaboration ve X-as-a-service gibi urun ve hizmetleri 11 farkli ulkedeki SMB (small and medium size) musterilerine sunan takimda urun yoneticisi oluyorum. Aslinda HP'de de gayet mutlu olmama ragmen international calismak, biraz daha real-life icinde olma arzumada kavusmus oluyorum boylece. Bakalim simdi artik tek yapmam gereken sey uzerimdeki moral bozuklugunu ve depresyonu bir an once atip, kendimi yeni isime hazirlamak. Yakinda Turkiye'de olacam ise baslamadan once tekrar normale donmem gerek.

No comments: