Saturday, September 8, 2012

Hollanda - Turkiye Milli Maci

Persembe ve Cuma gunleri Amsterdam'da toplantilarimin olmasina hic bu kadar sevinecegim aklimadan gecmezdi. 2 gun yogun bir tempoyla calistiktan sonra Cuma aksami milli maci izledim. Acikca soylemeliyimki Hollandalilari tebrik ediyorum. Adamlar harika bir stad yapmislar, oldukca kibar ve beyenfendilerdi, sportmence tavirlar sergilediler ve hic bir kotu olay yasanmadi. Amsterdam kanallar ve ozgurlukler sehridir. Bisiklet kullanim orani bakimindan heralde sayili sehirlerden birisi olan bu ufak ve sempatik sehri seviyorum. Insanlari kibar ve konuskan, hersey duzenli; bisiklet yollari, parklar, yesil alanlar harika organize edilmis. Ozetle isimizi yaptik, milli takimi destekledik geldik. Keske kazanabilseydik macida ama olmadi, kismet degilmis.





2 comments:

Anonymous said...

Alper,

Hala daha her perşembe ve cuma geliyorsan, gelince bana haber verir miydin? Belki blogunu takip ettiğim birini kanlı canlı görme fırsatım olur. :) Sıkılmazsan bol bol soru da sorabilirim.

Göksu [Hangi Göksu? :) http://polyannaninturkiyesubesi.blogspot.nl/]

Alper Celik said...

Merhaba Göksu,

Gecen haftada Amsterdam'daydim ama inan hic vaktim olmadi. Sadece konferans ve toplantilarla gecti zaman.

Insallah bir baska geldigimde vaktim olursa ve sanada uyarsa bir kahve iceriz sehirde.

Selamlar