Tuesday, August 19, 2008

Nolluna

Gecenlerde okulda ilginc bir olaya tanik oldum. Isvecce kursundan cikmistim ve eve dogru geliyordum. Birden okul bahcesinde bir suru yeni ogrenci oldugunu ve bunlara bolumun eski ogrencilerinin rehberlik edip, tum okulu karis karis gezdirdiklerini, sarkilar soylettiklerini ve her ogrenci grubunun kendi bolumleriyle ilgili bir kiyafet (aslinda kiyafet derken, is tulumu falan tarzi birsey) giydiklerini gorum.

Bence oldukca faydali bir sey, okula yeni gelen ogrencileri kaynastiriyor, herkese boyunlarina taktirdiklari tabelalara adlarini yazdirtip birbirlerinin adlarini ogretiyorlardi. Benim kendi universitemde, 4.sinifa gelmeme ragmen hala adini bile bilmedigim insanlar vardi(mezun oldum halada bilmem) bunu dusununce bence yaptiklari sey oldukca faydali birseye benziyor.

No comments: