Friday, January 8, 2010

Isvec Türk Üniversiteliler Dernegi


Iki haftalik Turkiye tatilinden sonra tekrar geldik Stockholme is basina. Cok ilginctir Adanada +20 derece falandi hava ve hasta oldum, biraz usuttum galiba, ama sonra Isvece geldim burada -20 ama su anda gayet saglikliyim. Bugun ogle yemeginde patronum Helena "artik sende Isvecli oluyorsun, genlerin degisiyor" diye takiliyordu bana bu olayin ardindan.Oyle guzel bir tatilden sonra calismakta oldukca zor geliyor, bunu daha iyi anladim. Neyseki is temposu henuz %100 degilde sosyal aktiviteler yapmak icin biraz zamanim vardi gecen hafta.



Yilbasi gecesi arakdaslarla verdigimiz Turk partisi, ardindan Adanali hemserim ve KTHde PHD yapan, Hakanin evinde duzenlenen cig kofte partisi ve en sonda Isvec Turk Ogrenciler Dernegi (TSAF) in her ayin ilk carsambasi duzenledigi sosyal aktivite sayesinde bir cok arakadasimla gorusme imkanim oldu. Isvec cok bogucu bir yer oldugu icin, ne kadar sosyal aktivitelere katilirsaniz sizin icin o kadar iyi olur. Yoksa kisin karanlikta ve sogukta evde oturarak zaman gecmez hemde depresyona girersiniz. O yuzden size tavsiyem burdaki Turk networkune katilin ve arkadaslar edinin.

Bu tur aktivitelere katilmak icin Stockholmdeki uygun topluluklardan biriside TSAF. Bende o gruba uyeyim ve aktivitelerine surekli katiliyorum. Isvece gelecek olan arakdaslarinda, Stockholmde oluyor bu etkinliklerin cogu, gelip aramiza katilmalarini siddetle tavsiye ediyorum. Bu kadar egitimili ve aktif  Turk gencini bir arada, helede Isvec gibi biryerde bulmaniz cokda kolay bir is degil. O yuzden bu aktiviteleri firsat bilip cevrenizi genisletin derim.



No comments: