Sunday, May 23, 2010

Isvecde Calismak

Yaklasik 8-9 aydir Stockholmde HP de calisiyorum. Turkiyede universite 4. sinifi okurkende Bilkent Cyberparkta bir sirkette 1 sene part-time calismistim. Ikisini karsilastirdigimda aralarinda cok buyuk farklar goruyorum. Burda calismak cok daha rahat ve organize. Tabi Turkiye sartlarinda yetismis birisine bazen cok monoton ve tek duze gelebiliyor Isvecte calismak ama yinede oldukca eglenceli bence.


Gecenlerde HP den arkadaslarimizla team building aktiviteleri yapmak icin, 2 gunlugune Stockholmun hemen disinda ufak bir adaya gittik. Ada uzerinde eski Isvec evlerinden olusan bir otelde kaldik ve oldukca eglendik. Hep merak etmisimdir o adalarin uzerinde yasayan insanlar nasil yasiyorlar orda diye. Sonucta coguna otobus yok, ve tek ulasim kendi botunuzla falan yapilabilir. Birde eski Isvec evleri ve yemekleri oldukca ilgincti aslinda.


3 comments:

Anonymous said...

Merhaba,

Ben özellikle HP'de çalışma ortamını merak ediyorum. İngiltere'de HP'ye başvuru yapmayı düşünüyorum ama iş otamını, şirket kültürünü ve tabiki de maaşı merak ediyorum.

Bana bu konuda yardımcı olursan çok memnun olurum.

Teşekkürler

Alper Celik said...

Merhaba,

HP Isvecte guzel bir sirket calismak icin. Fakat HP cok iyi gitmiyor bildigin gibi. O yuzden gelecekte bazi problemler olabilir. Iyi anliz et derim sitketin gelecegini. Birde ayni firma olmasina ragmen her ulkede ortam cok farkli oluyor.

Alper Celik said...

Merhaba,

HP Isvecte guzel bir sirket calismak icin. Fakat HP cok iyi gitmiyor bildigin gibi. O yuzden gelecekte bazi problemler olabilir. Iyi anliz et derim sitketin gelecegini. Birde ayni firma olmasina ragmen her ulkede ortam cok farkli oluyor.