Monday, August 8, 2011

Kucugum

Yarin 9 Agustos ve benim dogum gunum. Yıllar bir su gibi akip gidiyor. Isvecte 5. seneme giriyorum, okul bitti, yüksek lisans bitti, is hayati derken bir kosusturmacanin icinde buluverdim kendimi. Toplantilar, musteri ziyaretleri, is, guc derken zaman gecivermis. Allahima sukurler olsun ki, mutluyum, saglikliyim ve hala ailemin hepside saglikli ve hayatta. Bu bile mutlu olmam icin cok buyuk bir neden. Insanlarin acliktan oldugu bir dunyada bu kadar neden, beni cok mutlu etmeye yetiyor bile. Kendime dogum gunu hediyesi olarakta bu assagidaki sarkiyi yolluyorum...

4 comments:

cattibrie_fr said...

:) Hehe teşekkür etmeye geldim, gelmişken geçmiş doğum gününüde kutlayayım dedim. İsveçte yüksek lisans bitti. Başvurular sırasında epey bir gezinmiştim senin blogda, yorumlarda, hatta birde başka bir site daha vardı buradan link görmüştüm siteye (forum gibi birşeydi)...

Alper Celik said...

tebrik ederim, hadi gecmis olsun. Turkiyeye mi dondun peki? Nerdesin, ne yapiyosun suanda? Is falan?

cattibrie_fr said...

Yok donmedim. Daha bir 4-5 yil Isvec'teyim; parali ogrencilik yapiyorum :P. KTH'te doktoraya basladim.

Alper Celik said...

Super :)
Benimde is yerim Kistada, Tele2 binasinda. Buralardaysan lunch yapalim bir gun. alpercelk@gmail.com dan bana ulasabilirsin.

Iyi calismalar