Thursday, January 24, 2008

Stockholm de Havalar Nasil ?

2 Ocak 2008 gunu yeni yurdumuza tasinmistik, cok yorgunduk ama yorgunlugumuzu bile hissetmeyecek kadarda mutluyduk. Cunku 4 aydir yasadigimiz, ormanin ortasinda, hic bir insanin yasamadigi, sessiz, karanlik, igrenc Kista Allevag'dan kurtulmus Kista Galleria ya, yani; temiz, daha aydinlik, insanlarin gelip gectigi, hayat oldugunu fark edebildiginiz bir yere tasinmistik. Fakat basimiza hic ummadigimiz bir sey geldi. Odamizda tahta kurusu denilen boceklerden varmis ve biz ilk gun ev tasimanin yorgunlugu ile 14 saat uyuyunca heryerimizi doya doya yediler. Doktor raporlari, yurt servisi ile defalarca kavgalar derken en son mahkelik bile olcaktik ki son anda bize yeni bir oda verdiler. Bu oda ilk gittigimiz odadan 2 kat daha yukarda cok cok daha iyi, manzarasi var ve temiz. Ve ben bu odadan yillardir yapmak istedigim bir projeye basliyorum.

Sizlere yeni odamin penceresinden her 2 haftaya bir fotograf cekip buraya koyacagim ve doganin zamanla nasil degistigini gosterecegim. Yazin cok yesil ve guzel olacak eminim Isvec ama simdilik agaclar yapraksiz, renkler soluk, ve hayat donuk. Yazin gelmesiyle hersey bir gecede yesile burunecek, o gune kadarda ben her 2 haftaya bir fotograf cekip koyacagim buraya...hadi simdilik projenin ilk fotografi olan fotoyla baslayalim...

15 OCAK 2008/15 JANUARY 2008


30 OCAK 2008/30 JANUARY 2008


15 SUBAT 2008/15 FEBRUARY 2008


29 SUBAT 2008/29 FEBRUARY 2008


15 MART 2008/15 MARCH 2008


20 NISAN/20 APRIL 2008


15 MAYIS/15 MAY 2008


30 MAYIS/30 MAY 2008

4 comments:

Anonymous said...

Alper şahane bir blog, şahane bir facebook gurubu ve diğerleri isveç deyince heryerden sen çıkıyorsun gerçekten takdir ediyorum seni emeğine sağlık harika harika harka tek kelimeyle...

Alper Celik said...

Teşekkür ederim, ben sadece Türkiyeden buraya gelecek olan arkadaslarimla bilgi alis verisi olsun istedigim icin bunlari yapiyorum.

Buraya egitim seviyesi yuksek, bilincli Türler gelmesi lazim, ancak o zaman buralardaki imajimiz degisir.

Anonymous said...

Alper gercekten cok supersin ..Arkadasın dedigi gibi gooogle yanlızca seni buluyo :)) ben şeyi merak ettim biz istanbullu olarak kalabalık yerlere alışmışız .fotograflarda fln hiç insan goremedim . Normalde böyle değildir umarım.. :(

Alper Celik said...

Ya aslinda malesef burda genelde boyle. Cok fazla insan olmaz Turkiyeyle kiyaslarsak. Ama sehir merkezlerinde boyle degil, oralar daha hareketli, eglenceli. Gece hayatina gelince, Stockholm dunyada en iyi gece hayatina sahip yerlerdendir, ama bana sorarsaniz; hizmet sektorunde Turkiyenin onune gecemezler, birde muzik zevkleri bizden biraz farkli. Onlar daha metal,rock tarzi seviyorlar, Turkiyede daha yaygin olan pop, RNB, HipHop falan biraz daha az tutuluyor Turkiyeye oranla