Wednesday, April 2, 2008

Istanbuldaydım

1 nisan 2008 gunu gece istanbula geldim. Kuzenim Kürsat beni Ataturk hava alanindan aldi ve is ortagi Mithatin evine gittik. Hava alanindan eve gitmeden once yolda tabiki kebapciya gittik ve ayiptir soylemesi ama baya bir kebab yedim. Zaten isvec de yemek zevki yok, o yuzden Turkiyedeki yemekleri coook ozlemistim benim icin super oldu.


Istanbulda sadece 1 gun kalabildim ve dun gece adanaya geldim. Su anda adanadayim, ve burda da 4 gun kalip, kibrisa 2 gunlugune deniz,gunes tatili yapmaya gececegim.Istanbul cok guzeldi, heryerde laleler, deniz kokusu, insanlar civil civil ve hareket vardi.Tophanede nargile icip, tavla oynadik kuzenimle.


Fotografta gordugunuz kuzenim tavlada ilk macda 5-2, sonrada 5-0 yendi beni.Kendisi bilgisayar muhendisi ve milenyum bilgisayarin sahibidir. İyi bir muhendis oldugu gibi, bir o kadarda iyi tavla oynar (daha dogrusu 2 kere yenilince bu sonuca vardim). Taksim, galata, beşiktaş derken baya bir yuruduk bizim kuzenle. Sahilde cay ictik, yemek yedik ve istanbulu 1 gunde olsa gezme imkanim oldu. Stockholm gibi ufak bir yerden gelince istanbul size cidden cok buyuk gorunuyor. Dikkatimi ceken en onemli seylerden biri insanlar kibardi, yardim severdi ve hayat doluydular. Beni tek uzen sey ise, hala trafik cok buyuk stres ve dert. Insanlar yol vermiyorlar yayalara, kimse trafikte saygili degil.


Ama neyse, zamanla duzelecek umarim. Herseye ragmen vatanimiz bir cennet, kiymetini bilmek, calismak ilerlemek lazim. Türkiyeyi cok seviyorum, sureki bir hayat kosusturmacasi, heyecan, insanlar civil civil, harika bir ortam vardi Istanbulda








No comments: