Saturday, May 31, 2008

Kista Allevag - Kista Alléväg

Gecen hafta sonu Kista Allevag'dan (Kista Alléväg) tasinan arkadaslarima yardim etmek icin tekrar eski yurtlarin oldugu yere gittim. Aslinda daha oncedende yazdigim gibi, Kista Allevag kalinacak yer degil, cunku metroya 7-8 dk yurume mesefesinde, cok sessiz sakin bir yerde,pek sosyal ortami olmayan, okula 4-5 dk yurume mesafesinde bir yer. Pek fazla insan yok etrafinda. Genelde sirketler, okul, depolar falan var.

Yinede sizler icin bir ornek olsun amaciyla bir kac fotograf koymak istedim. Belki birileri merak ediyordur nasil bir yermis bu Kista Allevag diye. Bu arada "Kista" Isvec cede "şista" diye okunuyor onuda simdiden soyleyim ilk geldiginizde "kista" diye okursaniz taksici biraz zor anlayabilir nereye gitmek istediginizi. Bu arada bende Kista Galleria daki evimden tasindim, gecici olarak Kungshamra diye bir yerde kaliyorum. Bu kaldigim yer KTH nin ana kampusune cok yakin. Metro ile 6-7dk falan, ama metroya binmek icinde bir 5-6 dk yurumek gerekiyor. 2 ay falan burda kalacam sanirim, ama daha sonra baska biryer bulmam gerekecek. Bakalim neresi olacak...

No comments: