Wednesday, May 7, 2008

Stockholm

Bu gun gunlerden carsamba, Stockholm'un dengesiz gunlerinden biri. Sabah sicak, aksam kapali yagmurlu. Ama yinede gunler guzel geciyor. Bu aralar okul bitmek uzere, ve yaz icin KTH nin Isvec ce kurslarini almaya karar verdim. Eger tabi dersler icin yer bulabilirsem. Aslinda bir ara yaz isi baktim. Firmalarin cogu teknik eleman ariyorlar aslinda.

Eger Java, .NET falan isleri ararsaniz binlerce is bulabilirsiniz Stockholmde. Ama ben daha cok ICT business, entrepreneurship tarzi isler yapmak istedigim icin sadece 2-3 aylik full time is bulmak cok zor oluyor. O yuzden tam olarak daha karar vermis degilim yazin ne yapacagima. Bu arada gecen is gorusmesine giden bir arkadasima interview yaptigi adam gecen sene sirketlerin %80i isvec ce istiyordu ama bu sene nerdeyse %60i ancak isvec ce konusan adam istiyorlar demis.

Ben geleli nerdeyse 1 sene olacak, ilk senem bitmek uzere KTH de ve gercekten cok iyi bir okul oldugunu artik iyice onayliyorum. Isvec de olmakda ayrica cok guzel, havasi kisin cok cok cok kotu ama gulu seven dikenine katlanir derler. Yaz geliyor artik ve heryer yemyesil, insanlar daha enerjik, konuskan olmaya basladi. Seneye Isvece geleceklere simdiden Turkiye de yazin iyi bir tatil yapmalarini tavsiye ediyorum.

1 comment:

Anonymous said...

Merhaba Ben yaşamı çok merak ediyorum . İsvec soguk oldugundan gece eglenmek zor oluyo sanırım. Peki eğlence ihtiyacınızı nasıl karsılıyorusunuz ? :)) ya okul iyi gusel ama eglencede şart gibi :))