Wednesday, April 15, 2009

Isvecliler ve Kitap Okuma Alışkanlığı

Geçenlerde işden eve dönerken otobuste 80-90 yasinda bir ninenin kitap okumasina artik dayanamayip, gizlice bir fotograf cektim. Bloguma illaki yazacam demistim, ve iste yaziyorum. Bu Isveclilerin kitap okuma aliskanligi beni benden aliyor, adamlari tebrik ediyorum tek kelimeyle. O kadar cok okuyorlarki inanilmaz bence. Bu yonleri cok hosuma gidiyor. Sabah metroda aksam otobusde elinde degisik degisik dillerde kitaplar, gazeteler insanlar okumakdan zevk aliyorlar. Bence gunumuzun en buyuk sıkıntılarindan biriside okumak yerine izlemeyi, dinlemeyi tercih eden insanlar. Ben kendimi cok okuyan birisi olarak gorurdum ama malesef buraya gelince anladim, bu adamlar cok okuyorlar ve ben yanlarinda cok az okuyan birisi olarak kaliyorum. Size tavsiyem okuyun arkadaslar...

No comments: