Wednesday, November 25, 2009

Technology Adoption Life Cycle


Yuksek lisans egitimimi yaparken Isvecli Lena Ramfelt adinda cok degerli bir hocam vardi. Kendisi hem bizim okulda hemde USA da Stanford Universitesinde dersler vermekte. Egitimimin ilk 1-2 ayinda ogrendigim bir tool benim o kadar hosuma gittiki o tool hakkinda bir yazi yazdim ve sizinle paylasmak istiyorum. Eger IT management, sales marketing konulariyla ilgiliyseniz size bu yazimi okumanizi tavsiye ederim.

Technology Adoption Life Cycle dokumanini indirebilir, istediginiz gibi dagitabilir ve kullanabilirsiniz.

2 comments:

Caglar said...

MBA Bitirme projem için Technology Adoption Life Cycle ile ilgili Türkçe döküman ararken sizin yazını buldum. Crossing The Chasm ve TACL ile ilgili çok güzel bir özet. Sanırım sizin bu çalışmanızdan bayağı bir alıntı kullanmak zorunda kalacağım.Çalışmalarınız için teşekkürler.

Alper Celik said...

Merhaba Çağlar,

Çok sevindim birilerinin işine yaramasına. Eğer yardıma ihtiyacın olursa lütfen çekinme.

Başarılar ve iyi çalışmalar

Alper