Sunday, March 23, 2008

23 Mart 2008 - Gokhanin Dogum Gunu


Bu gun oda arkadasim, okul arkadasim, universiteden sinif arkadasim, is arkadasim, ingilterede tarlada calistigim amele arkadasim, Finlandiya da Nokia'ya super bir is yaptigim ortagim, yeni sirketimizin ortagi, dostum, sirdasim canim arkadasim Gokhanin dogum gunu. Aslinda biz dun kutladik bile ama ben bunu olumsuzlestirmek icin birde bloguma yazayim dedim.

Isvec gibi sessiz, sakin, soguk ve donuk bir ulkede sizi en cok eglendirecek seyler dostlarinizdir, ve dostlariniza %100 guvendiginiz zaman iste artik o zaman onlarin ozel gunlerinde deliler gibi eglenmemeniz icin hic bir sebep kalmamistir...

2 sene once Gokhanin dogum gununda Finlandiyadaydik ve ben ona "Goki bence 2 sene sonrada Stockholm de olacaz..." demistim ve iste burdayiz...simdide ona baska birsey demek istiyorum "Goki, iyiki dogdun, autorgetden cok iyi is yapip cok yakin bir zamanda Ispanyadaki yazligimiza gidecegiz :P"

Iyiki dogdun Goki...

2 comments:

Goki said...

Benim yürekli kardeşim,

Geçen de konuştuk seninle; mekanlar değişti, mevsimler değişti, insanlar geldi gitti ama ortak olan bir tek sen vardın. Hayatıma dair kafamda canlanan her resmin ya sağında ya solunda ya da kameranın arkasında hep sen varsın.. Yakın tarihime damga vurmuş durumdasın lan resmen :)

Kardeşliğimizin daim olması dileğiyle, benim için yaptığın herşey için çok teşekkür ederim. Sen olmasan ben resmen aç kalırdım bu gavurun memleketinde, ama bir gün yemek yapmayı öğrenirsem o zaman da seni bu kadar severmiyim bilmiyorum haa ona göre :D

Kardeşin Elvan Dalton Gökhan

Alper Celik said...

Eywallah canim benim,

Sen yemek yapmayi ogrenene kadar artik insanlar yemek degil, ufak haplari yutup yasiyor olurlar sanirim.

Zaten o zamana gelincede ben senin etli bezelye/tavuklu nohut ve pilavlarini yemem :P