Sunday, June 15, 2008

Isvec Turk Ogrenciler Grubu

Arkadaslar Isvec Turk Ogrenciler facebook grubu kurulmustur, Isvec de egitimle ilgili bilgi alisverisinde bulunmak isteyen arkadaslara gruba uye olmalarini tavsiye ederim. Isvece geldiginizde Stockholm de bir bulusma organize etmeyi planliyoruz. Isvec egitim musavirligi ile beraber organize etmeyi dusunuyoruz, zaman ve mekan kesinlesince hepinize yine burdan ve facebook grupdan haberdar edecegim, takip etmeye devam edin. Yakinda gorusmek uzere.

Grubun Linki: Tikla Uye Ol

1 comment:

serlibre said...

Selamlar,
ben bugun vizeye basvurdum. Banka hesabimda 15.000 Euro gosterdim. Ancak bu parayi cuma gunu cekmem lazim. Acaba vize cikana kadar 6-8 haftalik donemde bu parayi hesabimda tutmam gerekiyor mu? Ornegin adamlar 2 hafta sonra isvecten benim banka bilgilerime erisebilirler mi yada bankadan teyit isterler mi?