Tuesday, June 3, 2008

Stockholm Gunes, Hayat - EURO 2008

Bu aralar Stockholm da havalar harika gidiyor. Son 3-4 gundur surekli gunesli, sicak ve dolayisiyla insanlar neseli, heryerde muzik-eglence ve senlikler var. Bu aksam TiE Nordic'in duzenledigi bir "networking event" ine katildim ve Stockholm'um sehir merkezinde bir binanin teras katinda yapildi. Bulundugumuz yerden sehrin manzarasi cok guzeldi, ve yakinda avrupa sampiyonasi baslayacagi icin, sehir merkezine dev ekranlar kuruluyor, insanlarin bir arada eglenebilmeleri icin cok guzel bir ortam hazirlaniyordu.

Bu arada EURO 2008 geliyor ve benim icin bu tur turnuvalar hep heycan verici olmustur. Bence ulkemizi tanitmak, imajimizi duzeltmek/gelistirmek icin bence super bir firsat. Ayni zamandada eglence demek. Ben oldum olsi Avrupa Kupalarini, Dunya Kupalarini ve Sampiyonlar ligini cok sevmisimdir. Umarim bu avrupa kupasinda da cok basarili oluruz. Benim milli takimdaki favorilerim bu sene Mevlut, Arda, Kazim ve Emre. Aslinda sakat olmasaydi Gokhan Gonul de bence bu turnuvada oldukca basarili olacagina inandigim futbolculardan biriydi. Haydi Turkiyem yolun acik olsun...

No comments: