Friday, June 13, 2008

Kungshamra, Solna, Sweden

Su anda gecici bir sureligine kungshamra da koridorda kaliyorum. Yani bir koridor boyunca 12 oda var ve hepimiz ayni mutfagi paylasiyoruz. Ben buraya tasinali 10 gun falan oldu simdilik ortak mutfak olayina pekde alisamadim ama aslinda eglenceli bir seye benziyor. Eger koridorunuzdaki insanlar temizse aslinda eglenceli bir sey 12 insanin ayni mutfagi kullanmasi ama eger koridorunuzda Hindistanli, Pakistanli falan insanlar varsa (onlarin yemekleri biraz fazla baharatli oldugu icin kokusuda biraz agir oluyor) o zaman isiniz biraz zor. Alismaniz zaman alacaktir. Fotograftanda gordugunuz gibi mutfagin hali bu, herkesin kendi dolabi var, ve buzdolabindada herkesin sadece 1 raf yeri var. O alana sigdirmaniz gerek herseyinizi. Simdilik eglenceli geldi bana burda yasamak ama okul baslayip, kis geldiginde bu kadar eglenceli gelirmi 12 insanla ayni mutfagi paylasmak bilmiyorum.

1 comment:

Unknown said...

Arkadaşım merhaba bende yüksek lisans için önümüzdeki sene geliyorum KTH a. Ben senin geçici olarak kalmış olduğun bu yurt hakkında bilgi almak istiyordum. Kaldığın zaman memnun kaldın mı?